Αγαπητοί φίλοι και φίλες.
Όπως υποσχεθήκαμε σε προηγούμενο μας άρθρο, σήμερα θα αναλύσουμε το πρόγραμμα “Ψηφιακό βήμα” και θα δώσουμε τόσο χρήσιμες πληροφορίες σου και συμβουλές για την υλοποίηση του.
Επιπλέον θα έχετε την δυνατότητα να μας στείλετε οποιαδήποτε απορία έχετε ώστε να σας βοηθήσουμε ενημερώνονται σας απαντώντας στα ερωτήματα σας, και με αυτό τον τρόπο να σας βοηθήσουμε να κάνετε τις σωστές επιλογές, υπεύθυνα.
Ας ξεκινήσουμε.
Προϋπολογισμός της Δράσης
Ο συνολικός προϋπολογισμός ανέρχεται στα 50.000.000 € για το σύνολο της χώρας.
Σε ποιούς απευθύνεται η Δράση
Η δράση είναι ιδανική για Πολύ Μικρές, Μικρές και Μεσαίες Επιχειρήσεις όλων των κλάδων, που επιθυμούν:
- Την δημιουργία ενός Eshop, είτε έχουν φυσικό κατάστημα είτε όχι
- Την Διαφήμιση τους στα ψηφιακά μέσα και κοινωνικά δίκτυα ( Facebook, Google Adwords, Instagram )
- Την απόκτηση ειδικού λογισμικού με σκοπό την ουσιαστική την ανάπτυξη και την αποδοτικότερη λειτουργία της επιχείρησης
- Την απόκτηση εξοπλισμού
- Την ψηφιακή αναβάθμιση γενικότερα
Επενδυτικά Σχέδια & Επιδότηση
- Τα επενδυτικά σχέδια καλύπτουν δαπάνες από 5.000 ευρώ έως 50.000 ευρω
- Επιδοτείται το 50% των επιλέξιμων δαπανών.
Πρακτικά μπορείτε να δημιουργήσετε ένα Eshop και να προβληθείτε στα Social Media με το μισό κόστος!
Βασικές Προυποθέσεις Συμμετοχής
Ακολουθούν οι προϋποθέσεις συμμετοχής.
Οι επιχειρήσεις για να συμμετέχουν θα πρέπει:
- Να τηρούν βιβλία Β’ και Γ’ κατηγορίας και μέχρι 31.12.2017 να έχουν κλείσει τουλάχιστον δυο (2) πλήρεις διαχειριστικές χρήσεις
- Να εμφανίζουν την τελευταία τριετία τουλάχιστον ένα θετικό αποτέλεσμα προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων
- Να προσκομίσουν αποδεικτικά στοιχεία εξασφάλισης της ιδιωτικής συμμετοχής σε ποσοστό τουλάχιστον 60%
- Να λειτουργούν νόμιμα διαθέτοντας όλες τις απαραίτητες άδειες λειτουργίας
- Να υποβάλουν δαπάνες που δεν έχουν χρηματοδοτηθεί και δεν έχουν ενταχθεί σε άλλο πρόγραμμα που χρηματοδοτείται από εθνικούς ή κοινοτικούς πόρους
- Να μην περιλαμβάνονται ως δικαιούχοι σε αποφάσεις ανάκλησης παλαιοτέρων δράσεων που αφορούν την ψηφιακή τεχνολογία
- Να πραγματοποιήσουν μία επενδυτικά πρόταση ανά Α.Φ.Μ., αποκλειστικά σε μία μόνο Περιφέρεια
- Να υποβάλουν επενδυτικό σχέδιο που να αφορά σε επιλέξιμο ΚΑΔ.
Ψηφιακή Κατάταξη Επιχείρησης
Η διαδικασία δημιουργίας πρότασης για την επιχείρηση σας παίζει καθοριστικό λόγο στο αν θα ενταχθείτε στο πρόγραμμα επιδότησης ή θα απορριφθείτε.
Μία λάθος συνταγμένη πρόταση μπορεί να συμβάλει σημαντικά στην απόρριψη μιας επιχείρησης, παρόλο που πληρεί τις απαραίτητες προϋποθέσεις για την ένταξη της στο πρόγραμμα.
Αντίθετα μια ορθά δομημένη και τεκμηριωμένη πρόταση μπορεί να συμβάλει αποφασιστικά στην ένταξη μιας επιχείρησης στο επενδυτικό πρόγραμμα.
Κάθε επιχείρηση πριν την υποβολή του επενδυτικού σχεδίου, θα πρέπει να συμπληρώσει ερωτηματολόγιο και να αποτυπώσει την υφιστάμενη ψηφιακή της κατάσταση (εξοπλισμός ΤΠΕ τελευταίας τριετίας, λογισμικό, ψηφιακές υπηρεσίες, λοιπά στοιχεία ΤΠΕ).
Με βάση την ψηφιακή της κατάσταση κατατάσσεται σε μία από τη 4 ψηφιακές βαθμίδες που ορίζουν τα επίπεδα ψηφιακής ωριμότητας σύμφωνα με την πρόσκληση.
Το επενδυτικό σχέδιο θα πρέπει να στοχεύει στην ψηφιακή αναβάθμιση της επιχείρησης τουλάχιστον κατά 1 βαθμίδα, ενδεικτικά:
- από ψηφιακή βαθμίδα (Δ) σε (Γ)
- από ψηφιακή βαθμίδα (Γ) σε (Β) κ.ο.κ.
Επιλέξιμες Δαπάνες
Ακολουθούν οι επιλέξιμες δαπάνες.
Όπως πάντα αν έχετε απορίες ή αμφιβολίες σχετικά με το αν οι ανάγκες σας καλύπτονται από το πρόγραμμα επικοινωνήστε μαζί μας αναφέροντας τι θα θέλατε να αγοράσετε / υλοποιήσετε, για να σας βοηθήσουμε κάνοντας κλικ εδώ.
Οι επιλέξιμες δαπάνες είναι:
- Προμήθεια, μεταφορά, εγκατάσταση και λειτουργία, νέων μηχανημάτων και λοιπού εξοπλισμού ΤΠΕ, απαραίτητου για τη λειτουργία επιχείρησης και την εξασφάλιση των παρεχόμενων υπηρεσιών
- Προμήθεια και παραμετροποίηση λογισμικού
- Ηλεκρονικό κατάστημα απαραίτητα με χαρακτηριστικά:
- 2 τουλάχιστον γλώσσες
- Mobile responsive
- Λογισμικό παραγγελιοληψίας,αποθήκευσης και ηλεκτρονικών πληρωμών
- Υπηρεσίες που αφορούν σε:
- φιλοξενία (hosting, collocation)
- σύνδεση στο διαδίκτυο
- ψηφιακή διαφήμιση (Google ads, Facebook ads)
- ανάπτυξη ψηφιακού υλικού διαφήμισης
- ανάπτυξη ή και πιστοποίηση ψηφιακής πολιτικής ασφάλειας
- μεταφορά δεδομένων η παραμετροποίηση λογισμικού
- Μισθολογικό κόστος εργαζομένων (νέο προσωπικό)
Ηλεκτρονική Υποβολή
Η Lightform μπορεί να αναλάβει με υπευθυνότητα όχι μόνο την δημιουργία της πρόταση σας αλλά και την έγκυρη και σωστή υποβολή της.
Θα πρέπει να γνωρίζετε ότι οι επιχειρήσεις υποβάλλουν ηλεκτρονική αίτηση χρηματοδότησης που συνοδεύεται και από ηλεκτρονικό φάκελο υποψηφιότητας στο Πληροφοριακό Σύστημα Κρατικών Ενισχύσεων (ΠΣΚΕ) www.ependyseiw.gr/mis
Ο ηλεκτρονικός φάκελος υποψηφιότητας περιλαμβάνει τα απαιτούμενα δικαιολογητικά υποβολής/ ένταξης του Παραρτήματος / σε μη επεξεργάσιμη ηλεκτρονική μορφή αρχείου (π.χ. αρχείο τύπου pdf)
Να αναφέρουμε πως καθοριστικό ρόλο στην ένταξη μιας επιχείρησης παίζει η ποιότητα και η μορφή της πρότασης.
Χρόνος Υλοποίησης Επενδυτικών Σχεδίων
Ο χρόνος ολοκλήρωσης των επενδύσεων δεν μπορεί να υπερβαίνει τους δώδεκα (12) μήνες από την ημερομηνία έκδοσης της Απόφασης Ένταξης.
Με άλλα λόγια μπορείτε τμηματικά στην διάρκεια ενός έτους να προμηθευτείτε τον εξοπλισμό που σας ενδιαφέρει, χωρίς να χρειαστεί να ξοδέψετε μονομιάς όλο το επιδοτούμενο ποσό.
Επιπλέον μπορείτε έτσι να τρέξετε προωθητικές ενέργειες που διαρκούν 12 μήνες, έχοντας διαφήμιση που θα φέρνει αποτελέσματα σε βάθος χρόνου, εξασφαλίζοντας την κερδοφορία σας.
Περίοδος Υποβολών
Η υποβολή των αιτήσεων ξεκινάει από σήμερα και θα διαρκέσει μέχρι τις 17/09.
Άρα έχουμε:
- Έναρξη: 11 Ιουνίου 2018
- Λήξη: 17 Σεπτεμβρίου 2018
Πότε πρέπει να ξεκινήσω την αίτηση μου;
Η σειρά προτεραιότητας είναι πολύ σημαντική, μιας και συμβάλει στην αύξηση των πιθανοτήτων ένταξη σας στο πρόγραμμα. Οπότε συμβουλεύουμε να ξεκινήσετε σχετικές τις διαδικασίες το συντομότερο δυνατό.
Από εδώ και πέρα τι πρέπει να κάνω;
Κάντε εγγραφή στην ενημερωτική μας λίστα
Για την διάρκεια του προγράμματος θα στέλνουμε συμβουλές, χρήσιμες πληροφορίες αλλά και πρακτικές τακτικές που αφορούν την δημιουργία, χρήση, προβολή αλλά και επιτυχία ενός Eshop, απευθείας στο email σας. Επιπλέον θα στέλνουμε περιοδικά αποτελεσματικές τακτικές διαφήμισης Eshop στα Social Media με μετρήσιμα αποτελέσματα καθώς και case studies. Τέλος θα στέλνουμε όλα να νέα και εξελίξεις που αφορούν το πρόγραμμα.
Αν έχετε απορίες τότε επικοινωνήστε μαζί μας για να σας τις λύσουμε.
Για όλη την διάρκεια του προγράμματος θα συγκεντρώνουμε απορίες και θα δημοσιεύουμε υπεύθυνες απαντήσεις, δύνονταν λύσεις και συμβουλές σε όλους όσους ενδιαφέρονται για την ψηφιακή τους αναβάθμιση και την δημιουργία Eshop, καθώς και την προβολή τους στα Social Media.
Παρακολουθήσετε το δωρεάν Webinar με θέμα Eshop
Σας συμβουλέυουμε να παρακολουθήσετε το δωρεάν online σεμινάριο μας που απευθύνεται σε όσους θέλουν να δημιουργήσουν ένα eshop αλλά δεν ξέρουν πώς ή από πού να ξεκινήσουν.
Σε αυτό το Webinar o βραβευμένος Stratos Agiani, Lead strategist της Lightform Digital Communication με εμπειρία 12+ ετών στον χώρο, θα λύσει όλες σας τις απορίες και θα σας δώσει πολύτιμες πληροφορίες που θα σας βοηθήσουν στο να έχετε μια ολοκληρωμένη εικόνα σχετικά με την δημιουργία ενός eshop.
Έτσι θα μπορέσετε να πάρετε την πιο σημαντική ίσως απόφαση που πρέπει να πάρετε, υπεύθυνα και με σωστή πληροφόρηση: πρέπει ( και αξίζει ) τελικά να δημιουργήσετε ένα eshop και αν ναι με ποιο τρόπο;
Ενημερώσου Δωρεάν
Εάν θέλεις να ενημερώνεσαι δωρεάν για τις εξελίξεις των νέων δύο προγραμμάτων, καθώς και το πως μπορείς να ωφεληθείς τότε κάνε εγγραφή Δωρεάν στην ενημερωτική μας λίστα.
[newsletter_signup_form id=3]