Πρόσφατα το Instagram έδωσε τη δυνατότητα σε όλους τους χρήστες να δημιουργήσουν εταιρικά προφίλ τα οποία είναι εξαιρετικά χρήσιμα στο να προβάλουν υπηρεσίες και προϊόντα.
Τα εταιρικά προφίλ έχουν πάρα πολλά business πλεονεκτήματα σε σχέση με τα πολλά προφίλ και θα τα αναλύσουμε στο συγκεκριμένο άρθρο.
Νέες δυνατότητες επικοινωνίας και αλληλεπίδρασης
Τα business προφίλ ξεχωρίζουν γιατί ξεκλειδώνουν μια νέα σειρά τρόπων άμεσης διάδρασης των υποψήφιων πελατών σου με την επιχείρησή σου.
Το πρώτο σημαντικό κομμάτι που ξεκλειδώνει είναι αυτό της επικοινωνίας. Εάν αποκτήσεις ένα business προφίλ θα δείς ότι θα εμφανίζεται πλέον ένα κουμπί το οποίο λέει “Contact” στο πάνω μέρος του προφίλ σου.
Έτσι ο υποψήφιος πελάτης μπορεί με το άγγιγμα ενός κουμπιού να επικοινωνήσει άμεσα μαζί σου ούτως ώστε να έρθεις σε επαφή για μια πιθανή συνεργασία η αγορά.
Επιπλέον με αυτό το κουμπί ο υποψήφιος πελάτης μπορεί να σε πάρει τηλέφωνο, αν έχεις φροντίσει να καταχωρήσεις το τηλέφωνο σου στο προφίλ σου. Τέλος, μπορεί να έρθει απευθείας το κατάστημα σου λαμβάνοντας τις σχετικές οδηγίες, σε περίπτωση που έχεις καταχωρήσει τη διεύθυνση σου.
Η τελευταία δε δυνατότητα είναι εξαιρετικά χρήσιμη για επιχειρήσεις που έχουν καταστήματα λιανικής ή χονδρικής, ή φυσική παρουσία σε μία πόλη.
Πώς; Για παράδειγμα μπορεί κάποιος να ανακαλύψει το προϊόν σου στο Instagram και να του αρέσει τόσο πολύ ώστε να το θέλει εκείνη τη στιγμή. Με το πάτημα ενός πλήκτρου ο πελάτης θα μπορεί να το παραγγείλει απευθείας επικοινωνώντας μαζί σου ή ακόμα καλύτερα αν υπάρχει κάποιο κατάστημα να έρθει και να το πάρει επιτόπου.
Καταλαβαίνουμε λοιπόν ότι αυτή η δυνατότητα είναι εξαιρετικά χρήσιμη ειδικά αν συνδυαστεί μία προσφορά η οποία τρέχει σε συγκεκριμένη γεωγραφική θέση για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα.
Αναλυτικά στατιστικά στοιχεία
Η δεύτερη μεγάλη δυνατότητα που ξεκλειδώνει είναι αυτή των στατιστικών στοιχείων. Με ένα business profile μπορείτε να βλέπετε στατιστικά στοιχεία που αφορούν τις θεάσεις αλλά και την αλληλεπίδραση που έχει γίνει με τη δημοσίευση σας ώστε να δείτε τι δουλεύει αποτελεσματικά και τι όχι για να κάνετε τις απαραίτητες διορθωτικές κινήσεις.
Τα στατιστικά είναι ένα υπερπολύτιμο εργαλείο και σύμμαχος το οποίο θα σε βοηθήσει πολύ γρήγορα να καταλάβεις τι λειτουργεί σωστά στο Instagram και να μπορέσεις έτσι να μεγιστοποιήσεις το Return of investment σε χρόνο αλλά και σε χρήματα.
Πληρωμένη προώθηση δημοσιεύσεων
Με ένα Business profile μπορείς να προωθήσεις τις δημοσιεύσεις σου σε ένα τεράστιο κοινό με το πάτημα ενός πλήκτρου.
Το σύστημα δουλεύει ως εξής: επιλέγεις τη δημοσίευση που θέλεις να προωθήσεις, στη συνέχεια επιλέγεις τι θέλεις να γίνεται όταν κάποιος πατήσει στη δημοσίευση σου ( για παράδειγμα μπορείς να στείλεις τον επισκέπτη στην σελίδα που περιέχει το προϊόν στο eShop σου ), και τέλος επιλέγεις το ποσό καθώς και για πόσο θέλεις να «τρέξει» η συγκεκριμένη προωθητική ενέργεια.
Η πληρωμένη διαφήμιση σε συνδυασμό με τα στατικά στοιχεία σου δίνουν πλέον καινούργιες δυνατότητες προώθησης των προϊόντων και των υπηρεσιών σου στο τεράστιο κοινό του Instagram το οποίο είναι ιδιαίτερα δεκτικό, πάρα πολύ ενεργό, και λατρεύει την διάδραση.
Καταλαβαίνεις λοιπόν από τα παραπάνω ότι ένα business profile στο Instagram είναι πλέον απαραίτητο για μία επιχείρηση που θέλει να προωθεί αποτελεσματικά αυτό που προσφέρει στο σύγχρονο ψηφιακό mobile κόσμο.
Σε επόμενο μας άρθρο θα σου δείξουμε πως μπορείς να μετατρέψεις το προφίλ σου από απλό σε επαγγελματικό ιδιαίτερα εύκολα και ανώδυνα.
Αν θέλεις να εκμεταλλευτείς στο έπακρο τις τρομερές δυνατότητες των Instagram business profiles αλλά δεν έχεις τη γνώση ή το χρόνο , επικοινώνησε μαζί μας για να σου προτείνουμε πρακτικές λύσεις που φέρνουν άμεσα αποτελέσματα.
Είμαστε στη διάθεσή σας για να βοηθήσουμε Άμεσα, αποτελεσματικά, και πρακτικά.
[et_bloom_inline optin_id=”optin_3″]