Το γνώριζες πως το Facebook σου γίνει την δυνατότητα να παρακολουθείς τις σελίδες των ανταγωνιστών σου, μέσα από την δικιά σου σελίδα; Αν όχι συνέχισε την ανάγνωση.
Το Facebook διαθέτει μια υπηρεσία που επιτρέπει σε μια επιχείρηση να παρακολουθεί τις σελίδες των ανταγωνιστών της, αλλά και να συγκρίνει την απόδοση της δικής της σελίδας απέναντι στις αντίστοιχες ανταγωνιστικές.
Η δυνατότητα αυτή ονομάζεται «Pages To Watch», βρίσκεται στο tab Insights, και ενεργοποιείται σε σελίδες που έχουν τουλάχιστο 100 ακόλουθους,
Για να ενεργοποιήσεις αυτή την δυνατότητα θα πρέπει να πας στην σελίδα σου στο Facebook και να κάνεις κλικ στο tab «Insights». Στην συνέχεια στο τμήμα Overview σκρόλλαρε τέρμα κάτω μέχρι να δεις την επιλογή «Pages To Watch». Σε αυτό το σημείο μπορείς να προσθέσεις μέχρι και 5 σελίδες ανταγωνιστών ώστε να τους παρακολουθείς.
Οι πληροφορίες που μπορείς να λάβεις αφορούν την δραστηριότητα τους στο Facebook, καθώς και πολλές άλλες χρήσιμες πληροφορίες. Με μία ματιά μόνο μπορείς να δεις:
- Αριθμό ακόλουθων / like σελίδας
- Ποσοστό αύξησης ή μείωσης ακόλουθων / likes ανά εβδομάδα
- Αριθμός διαδράσεων ( like, σχολια, shares )
Προσθήκη ανταγωνιστικών σελίδων στην λίστα παρακολούθησης
Για να προσθέσεις μια σελίδα το μόνο που έχεις να κάνεις είναι ένα κλικ στο πλήκτρο «Add Pages» και να ξεκινήσεις την πληκτρολόγηση του ονόματος της σελίδας που σε ενδιαφέρει. Αφού την βρεις κάνεις κλικ στο Watch Page πλήκτρο που είναι δίπλα της και είσαι έτοιμος. Μπορείς να προσθέσεις στην λίστα παρακολούθησης μέχρι και 5 ανταγωνιστές.
Δες ποιές αναγωνιστικές ενέργειες είχαν επιτυχία με ένα κλικ
Για να δεις τα κορυφαία post ενός ανταγωνιστή, καθώς και τι προκάλεσε την μεγαλύτερη προβολή και διάδραση, κάνε κλικ στο όνομα της σελίδας που σε ενδιαφέρει, ώστε να δεις τις πιο δημοφιλείς δημοσιεύσεις. Με αυτό τον τρόπο μπορείς να ανακαλύψεις τι «δουλεύει» και να βελτιώσεις αντίστοιχα το δικό σου περιεχόμενο με φρέσκιες ιδέες, έμπνευση και διαφημιστικές ενέργειες.
Κάθε πότε να παρακολουθείς τι κάνουν οι ανταγωνιστές;
Τουλάχιστον μια φορά την εβδομάδα ειναι αρκετό. Αφιέρωσε 30 λεπτά μιας Κυριακής για να δεις τι έκαναν οι ανταγωνιστές σου όλη την εβδομάδα, πόσο αποτελεσματικές ήταν οι κινήσεις τους και κάνε μια σύγκριση με τις ενέργειες Maketing που έγιναν στην δική σου σελίδα.
Φυσικά οι δυνατότητες δεν σταματάνε εκεί. Αν κάποιος έχει την κατάλληλη εμπειρία στα social media μπορεί να ερμηνεύσει σε βάθος αυτά τα δεδομένα και να δώσει υπερ-πολυτιμες πληροφορίες που θα τον βοηθήσουν να προβάλλει αποτελεσματικά την επιχείρηση σου και να βγει μπροστά από τον ανταγωνισμό, αυξάνοντας brand awareness και πωλήσεις.
[et_bloom_inline optin_id=”optin_3″]